[linux] Re: klonovanie particii pomocou dd

Juraj Variny jv99737 na decef.elf.stuba.sk
Středa Březen 17 21:27:13 CET 2004

On Wednesday 17 March 2004 13:05, Patrik wrote:
> Ahoj,
> skusal som podla rad z konfery klonovat cely disk cez dd v rescue mode MDK
> 8.2, funguje to super dobra finta, usetrilo mi to kopec prace pri
> instalovani a konfigurovani softu u win stanic :)
> Otazka: pojde mi to ak budem klonovat len jednu particiu napr. takto?
> dd if=/dev/hda1 of=/dev/hdc1
> Musi na hdc ta particia existovat? Predpokladam ze ano, pretoze dd musi
> najprv identifikovat ciel.

Ano, musi existovat a musi byt rovnako velka alebo vecsia ako hda1. Nemozes
ale ocakavat ze ti hned z cieloveho disku nabootuje operacny system
(akykolvek). Na kopirovanie datovej particie je to OK.

Juraj