[linux] Submount a KDE.

Ing. Marek Zima marek.zima na zimas.sk
Čtvrtek Březen 18 10:17:12 CET 2004

Zdravim vas opat,

   Do jednej kaviarne som dal linux-a. Ale dostal som poziadavku na windowsove
sprvanie sa diskety. Teda zaden mount a umount. Jednoducho vlozit disketu,
prejst do adresara nakopirovat a vybrat disketu ;)

Pozeral som par produktov a nakoniec som stiahol Submount.

Funguje skvele v MCcku, a v terminaly, ale ked vojem do adresara cez Konqueor,
ci co to ma KDEcko ;), tak to diketu mountne korektne ale potom to zhaluzi.
Uz ju neodpoji a ani sa nesnazi druhu pripojit ani ked to skusam z MC ;(

Startujem to tak, ze: modprobe subfs
a mount -t subfs /dev/fd0 /mnt/floppy fs=vfat,rw,user,timeout=3

a ako vravim v konzole to fici jedna basen.

Neviete ako na to?

Respektive ak viete o niecom, co funguje, SEM S TYM ;)

Vopred vdaka.

Marek.
----
To mess up a Linux box, you need to work at it;
To mess up your Windows box, you just need to work on it ;)
                                         Scott Granneman.