[linux] Najnovsie verzie Perlovskych modulov na CPAN

Aben Siatris aben na webcom.sk
Čtvrtek Březen 18 17:29:12 CET 2004

Dňa Thursday 18 March 2004 17:11 Lubomir Host napísal:

> Povedzme, ze hladas nove moduly, ktore by si mohol pouzit vo svojom
> projekte. Najrychlejsie (ak mas dobru linku) je stiahnut posledne verzie
> vsetkeho (alebo nejakej kategorie) a hrabat sa v tom uz ked to mas na
> disku. A navyse si to mozes preiest niekam, kde nemas internet. A tam,
> kde nemas internet sa uspokojis aj s 3 mesacnou verziou.
tak to potom uz hey :)
nezabudni na CPAN search a mimochodom, dobre je si nechat posielat
daily news z daily-news na perl.org.
denne okolo 50 novych modulov a upgradov modulov (to uz je docela
sila :)