[linux] SecuRemote pre slackware

M. F. PSIkappa psi-linux na psisko.sk
Pátek Březen 19 01:09:15 CET 2004

Zdravim,
pokial ma pamat neklame, tak SecuRemote je len ipsec klient. Cize mozes
pouzit nejaku volnu implementaciu IPSec-u pre linux.
Ak sa rozhodnes pre FreeSwan, tak si precitaj toto:
http://support.checkpoint.com/kb/docs/public/firewall1/4_1/pdf/fw-linuxvpn.pdf

Ak by si chcel pouzit nativnu implementaciu v 2.6.x jadrach na baze
projektu KAME, tak pouzi googla a hladaj nieco ako *BSD a checkpoint,
nepamatam si presne url, ale videl som pekny navod ako rozchodit ipsec
tunnel medzi checkpointom a *bsd systemami s KAME.

--
`)_|_('       PSIkappa
    I k        psi _at_ psisko.sk