[linux] linux suond and music creating

Polomský Ján chrumliak na stonline.sk
Neděle Březen 21 19:43:12 CET 2004

chcel by som sa opytat, ci neviete nieco o aplikaciach pre linux na VYTVARANIE HUDBY -nieco ako Magix music maker a pod a taktiez na applet pre VYTVARANIE a upravu zvukov pomocou upravy krivky(oscilogramu) zvukov.

achiv prehladavat nebudem, lebo tam nieje ziadny vyhladavac ulahcujuci pracu a myslim si, ze by som tam ani nic take nenasiel..

minule som chcel poslat "unified faq mail" ale stroskotalo to pri legalnosti a pravach vlastnit spustaciu disketu MS-DOS ktoru si "kazdy" moze? vytvorit vo Windows 2000..