[linux] Kudzu - chybova hlaska pri zavadzani systemu

Tomas Zatko woody_tz na zoznam.sk
Neděle Březen 21 21:26:14 CET 2004

cavko,
mozno mas v rc skriptoch spustanie kudzu a pritom tam kudzu nemas.
ak nie, tak sa skus porozhliadnut po nejakych logoch (ak kudzu nejake
robi). ak nejake najdes, skus ich poslat sem.

.t..