[linux] viac loopback intf

M. F. PSIkappa psi-linux na psisko.sk
Neděle Březen 21 23:26:14 CET 2004

Zdravim,
co tak pouzit dummy interface ?
Treba skompilovat kernel s podporou dummy interface:
CONFIG_DUMMY=m

A potom uz mozes veselo vytvarat dalsie dummy interface, volaju sa
dummy0, dummy1, ...

Inak skutocne potrebujes mat na looback ip 127.0.0.1/8 ? Ak ti masina
bezi len ako router, tak na loopback  mozes nahodit aj inu IP.

--
`)_|_('       PSIkappa
    I k        psi _at_ psisko.sk