[linux] SecuRemote pre slackware

M. F. PSIkappa psi-linux na psisko.sk
Neděle Březen 21 23:33:14 CET 2004

Zdravim,
v principe mozes pouzit lubovolneho ipsec klienta, ktory bude mat vsetky
pozadovane vlastnosti, ktore od neho vyzaduje protistrana.

IPSec je subor noriem, je o tom zopar RFC a Internet-Draftov a tym, ze
to vznikalo urcitym komisionalnym sposobom, kde sa kazdy snazil si tam
pretlacit nieco zo svojej vizie. Tak vznikol velky mochol a kopec
problem s implementaciami, cize napr.(velmi zjednodusene): jedna
implementacia podporuje len md5 hash, ina zas len sha1 a tym padom sa
nedohodnu...

--
`)_|_('       PSIkappa
    I k        psi _at_ psisko.sk