[linux] PHP na inom kompe - 2

Pondělí Březen 22 09:06:15 CET 2004

> Dňa So 20. Marec 2004 22:01 Juraj Bednar napísal/a:

aj apache1 uz ma reverse proxy. Mandrake a tusim aj SuSe (mozno aj redhat,
neviem) napriklad spustaju (mozno nie vzdy) dve instancie apache, pricom
pre vybrane typy suborov (.cgi? davno som s tym nerobil) prvy apache
passne request druhemu...

Problem bude skor v pristupe k tym datam, tie by takto mali byt najskor
vyzdielane cez NFS. z vykonovych dovodov by som ich fyzicky umiestnil skor
na masine kde budu php skripty (tie maju sancu s tym viac zatocit)

Ale hlavne: na providerovom mieste by som sa tak nebal PHP, skor CGI...
(safe_mode a par dobrych sice paranoidnych nastaveni...)

On 21.03 06:01, Lukas Stana wrote:
> No aj ja som o tom rozmyslal dat cely apache na tu masinu .... Len aby
> sa to "providerovi" pacilo :) Inac staci na takuto ulohu nasadit aj
> postarsiu sunku typu P2 300MHz 64MB RAM a 4GB HDD? Myslim ze by to
> postacovalo, ale bojim sa ze to nebude stihat aj apache +php + icecast +
> ftp + dalsie veci co sa budu planovat....

pri webserveri je najdolezitejsi pocet requestov ktore na neho budu
smerovat, az na druhom mieste je typ dat ulozenych :)

Na funkcnost ti toto bude stacit (len aby icecst pri tazkych CPU
operaciach nezadrhaval)... avsak na prvom mieste ti poradim pridat viac
RAM.

M$ Win's are shit, do not use it !