[linux] mensie fonty v X pri vzdialenom prihlaseni / pri dalsomlokalnom X

Matej Pivoluska pivoluska na matfyz.cz
Pondělí Březen 22 11:58:12 CET 2004

Dňa Monday 22 March 2004 11:49 Vlasaty Anton napísal(a):
> Dňa Ne, 2004-03-21 at 21:25, Tomas Zatko napísal:

> Skus pozret na akom dpi ti bezi X-server.

Zmerat velkost zobrazovacej plochy monitora (pravitkom) a v XF86Config-4
nastavit:

Section "Monitor"
	DisplaySize X Y

Kde X je horizontalny rozmer, Y vertikalny (v mm).

mP