[linux] MDK10 - WIN - Error

Juraj MÁTEL j.matel na orangemail.sk
Pondělí Březen 22 13:32:12 CET 2004

Zdravim,

  fcera som si nainstaloval MDK10Community, vsetko, pekne, rychle
  (nesiel mi modem, po vytlaceni stranky mi tlaciaren ostala blikat
  ako keby este mala cosi tlacit, ale to je skoro 'najmenej'), nesiel
  mi nabootovat WIN XP, ked to neslo inak, tak som cez RANISH PART
  MANAGER nastavil (tak ako vacsinou STANDART IPL - vacsinou sa potom
  WIN rozbehne) ale teraz nie a stale mi hadze chybu MISSING OPERATION
  SYSTEM, tak som XP preinstaloval s tale to iste, odstranil som
  LINUX, preinstaloval WIN XP a stale to iste, nastavil som particie
  takako boli pre LINUXom a stale nie, ked som skusil REPAIR konzolu z
  instalacky XP a tam FIXMBR a potom install tak som dostal
  modifikaciu, ze ERROR LOADING OP. SYS.
  Skusal som aj 98SE ale to pri instalacii musi formatovat disk a ked
  urobi 99% a skonci s tym, ze NEMOZE DOKONCIT FORMATOVANIE a mozem
  dat akurat RESTART. ;(
  Skusal som aj v FDISKu zrusit a znova vytvorit primarnu oblast ale
  nepomohlo, aj FDISK /MBR, aj SYS C: secko akoze OK, ak naformatujem
  disk C: ako /S tak ho restartnem a normalne sa nabootuje "DOS" ale
  jak tam dam naky WIN tak je to bud MISSING alebo ERROR

  ;( tento tyzden som xcel dobuchat diplomovku ;( a je to uz druhy
  krat co mi v tom linux 'pomohol' ;(

  DAKUJEM ZA KAZDE RIESENIE.

  BTW. na rozsirenych particiach mam ca. 50GB dat, nake kompletne
  zrusenie disku nie je v tejto chvily idealne ;( a novy disk budem
  mat az mozno ca. v STR/PIA. Okolo mna nikto nema tak velky disk aby
  som si tam mohol tie data zalohovat ;I

--
Best regards,
 Juraj                          mailto:j.matel na orangemail.sk