[linux] Re: klonovanie particii pomocou dd

Plzik Milan mmp na golem.gymzv.sk
Pondělí Březen 22 14:49:15 CET 2004

Ak chces klonovat disky, ktore su dost velke (radovo 10 GB) a nechce sa Ti
cakat na dd, mozno by sa Ti oplatilo pouzit partimage. Vie pracovat aj so
strukturou suboroveho system a do image dat iba to, co je naozaj treba. A
este vie kompresiu  (lhz, gzip, bzip2). Takze ak je treba klonovat na viac
diskov, mozno by toto bola ta spravna volba... www.partimage.org

	Milan Plzik