[linux] softwarovy raid medzi IDE a SCSI

Lubomir Host rajo na Idea.Platon.SK
Pondělí Březen 22 16:31:14 CET 2004

On Mon, Mar 22, 2004 at 04:20:37PM +0100, Jan Andrejkovic wrote:

> Ahojte,
>
> Mozno je to trocha "crazy", ale posielam taku lamersku otazku: da sa
> spravit softwarovy raid medzi IDE a SCSI?

Ist by to malo.

> Predpokladam ze ano, no nebude to prilis pomale? Ake su dalsie nevyhody?
>
> Ja osobne vidim vyhodu v tom, ze mam iba jednu zakladnu dosku s kartou
> SCSI a ak by ta karta odisla a data na SCSI disku by boli dobre, nemal by
> som ich narychlo kde precitat (Ale ak by som ich mal este aj na IDE disku
> nebol by problem).

Zrataj alebo odhadni si pravdepodobnosti, ze ti odide niektora z tychto
casti systemu a ze ake to bude mat nasledky:

- zhori maticna doska
- pokazi sa IDE radic
- pokazi sa SCSI radic
- pokazi sa IDE disk
- pokazi sa SCSI disk
- zhuli sa softverovy raid
- poskodi sa ti filesystem na raidovanom zariadeni
- zmazes si data cez 'rm -rf /'

> Vopred dakujem za nazory,
>
> Janci alias Tofu.

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>        ICQ #:  257322664
Platon Software Development Group              http://platon.sk/