[linux] MDK10 - WIN - Error

Juraj MÁTEL j.matel na orangemail.sk
Pondělí Březen 22 16:42:12 CET 2004

nazdar

r> skus okrem fixmbr aj fixboot, vyzera ze ranish partition manager sa ti
r> pobil s lilom a ntldr

fixboot som skusal tiez, ale jedine co som z toho mal, bola ta druha
hlaska, ERROR LOA....
no to neviem, on ten win nesiel hned po nainstalovani MDK10, a ak som
mal kedy kolvek predtym problem so startom WIN tak jednoducho za
prepisanie na STANDART IPL pomohlo a naskocil rovno WIN, ale teraz
nie ;I BTW. sak aj ked, ale ved FIXMBR by mal natvrdo prepisat MBR ci
nie? to je to iste ako fdisk /mbr? lebo ani to nic, on sa to da nak
natvrdo odstranit? ja len nexcem moc extremne experimentovat lebo 50GB
dat je uz predsa len trochu dost ;I

da sa to aj z linuxu nastavit MBR na standard? pripadne odstranit
LILO?

r> podla mna by pomohlo keby si bootol nejaky linux poslal sem partition
r> tabulku tvojho disku

Mam teraz ten 'nestasty' MDK10 ako sa k tomu dostanem?

--
Best regards,
 Juraj                            mailto:j.matel na orangemail.sk