[linux] MBR + Loader

Juraj MÁTEL j.matel na orangemail.sk
Pondělí Březen 22 20:36:12 CET 2004

Zdravim,

 Ako mozem 'zazalohovat' MBR prip disk, tak aby ked sa mi stane to co
 fcera (vid. MDK10 - WIN - Error) som to mohol jednoducho a lahko
 nahodit do povodneho stavu?
 idealne je naka EMRGENCY Disketa.
 Teraz to mam tak ze na MASTER disku mam XP a na SLAVE planujem dat
 MDK10, ako mam zabranit pripadne dalsiemu podobnemu incidentu ako sa
 mi stal (MDK10 - WIN - Error)...

 Ked nstaluje LILO sa ma pyta kam ho xcem, ci do MBR alebo PARTITION,
 alebo myslim este nieco... co je najlepsie?
 Mozem spustit nainstaovany MDK10 aj z CD? ak mam MBR prepisanu
 Windowsom? A z Linuxu ho do MBR nahrat?

--
Best regards,
 Juraj                          mailto:j.matel na orangemail.sk