[linux] MDK10 - WIN - Error

Juraj MÁTEL j.matel na orangemail.sk
Pondělí Březen 22 21:31:13 CET 2004

Zdravim,

LK> To by som teda aj ja rad vedel, ako z tohoto von. Ta ista situacia a
LK> nepomohlo nic. Akoby sa MDK10 neznasal s WinXP. Nepomohlo nic, ani
LK> fixboot ani fixmbr, ani oprava XP z CD.
LK> Ak niekto na to vie odpoved, asi potesi viacerych.

'uf' (neber to doslova ;)) ...len je tak svojim S&M sposobom vedet ze
nie ja som to urcite nepokazil ;P ...aj ked si neviem predstavit ze by
som si ten disk nemohol kupit ;P ...stastie v nestasti ;I

mno, PLZ ty si to instaloval \ mas jeden disk? lebo ja prave
rozbehavam XP ale cim dalej tym viac rozmyslam nad tym ze ak
nainstalujem MDK10 na fyzicky druhy disk (SLAVE) ci sa mi nestane to
iste... hm a mat 'pokazeno-neopravitelne' dva 80GB disky uz nie je
sranda ;P sranda je ze nikto zo znamych (aj admini) to nevedel fixnut,
a aj vo vsetkych 'odbornych' obchodoch krutili hlavou.. :p

nieco sa mi mari ze raz jedna starsi distrubucia MDK tiez podobne nicila
disky... aspon tak co som pocul :I

no ale hlavne ma zaujima ci sa situaciu bude alebo nebude opakovat...
ak to nainstalujem na fyzicky druhy disk...

...myslim dva dni a dva noci resetov a modrej instalacnej obrazovky od
win bohate stacia ;)

--
Best regards,
 Juraj                            mailto:j.matel na orangemail.sk