[linux] Alcatel SpeedTouch 510i

Michal Zimen michal na zimen.sk
Úterý Březen 23 02:23:14 CET 2004

Ahojte.

  Mam taky dost little bit problem s rozbehanim $SUBJ.
  Precital som si predosle odkazy na toto tema, ale asi bude chyba
  niekde inde. Myslim ze instalacia je jednoducha:

  1. nastavenie modemu do modu BRIDGE ethernet.
  2. spustenie pppoeconf
  3. .....

  Ja som sa dostal len po pppoeconf. tam mi vyhlasil ze nemoze najst
  koncetrator. Pritom modem je riadne pripojeny do linky adsl (test cez
  www interface) a je pripojeny na eth1.

  AK niekto vie, kde hladat chybu, nech sa mi pls ozve.

  a to som si myslel ze ma pri instalacii nemoze nic prekvapit :) :)

  Apropo som testoval ci sa zapne po vypnuti a mne to nabehlo. Mozno
  nejaka upgradnuta verzia, kde ale asi zatial nebezia zakladne funkcie
  :-D

  Vdaka

  					mizu
--