[linux] BFU dotaz - vrateny mail poslany sendmailom

h2003 holdsun na zoznam.sk
Úterý Březen 23 11:53:15 CET 2004

On Mon, 2004-03-22 at 08:15, Matus UHLAR - fantomas wrote:

> domena.sk.mojadomena.sk? Tu je asi problem... je to skutocna adresa ktora
> sa ti vracia alebo si si to len vymyslel?

moja adresa "ja na mojadomena.sk" adresa kam posielam "recipient na domena.sk"
ta adresa sa sprasi na recipient na domena.sk.mojadomena.sk niekde cestou
???

> nepouzivas mailhub1.slovanet.net ako svoj SMTP server?

nie nie, server type mam sendmail, ale robilo to aj ked bolo nastavene
smtp na localhost[dokonca vtedy to nepreso na viec adries/domen]
mam dns'ka slovanetacke, ak to s tym nieco ma a doma[kde to hapruje] sa
pripajam z laptopu[mdk9.2] cez nazdielane pripojenie vo widly XP[lebo
som nenasiel driver na alcatel usb cable for linux] a eurotel pre XP
nechce mat pevne dns a tak neviem, je to zamotane
pomohlo by rozbehanie bind'u na laptope?