[linux] BFU dotaz - vrateny mail poslany sendmailom

Úterý Březen 23 17:47:15 CET 2004

On 23.03 11:51, h2003 wrote:
nauc sa vyhadzovat nepotrebne casti z mailu na ktory odpovedas...

> moja adresa "ja na mojadomena.sk" adresa kam posielam "recipient na domena.sk"
> ta adresa sa sprasi na recipient na domena.sk.mojadomena.sk niekde cestou
> ???

najskor ano. o ktore domeny ide? Nema "mojadomena.sk" nahodou hviezdickovy
zaznam v DNS pre A alebo MX? mal som kedysi v takej domene problemy

> nie nie, server type mam sendmail, ale robilo to aj ked bolo nastavene

server type mas sendmail? nechcel si povedat ze lokalne mas nainstalovany
sendmail?

> smtp na localhost[dokonca vtedy to nepreso na viec adries/domen]

standardne spravanie sendmailu je to, ze sendmail klient posiela postu
SMTP protokolom na localhots port 587 (sluzba msp, RFC 2476) a server
beziaci tam spravu lokalne spracuje, prelozi a posle dalej.

chapem to tak ze ti to robilo haluze ci si posielal priamo SMTPckom von
alebo lokalnemu sendmailu na preprocessing...

> mam dns'ka slovanetacke, ak to s tym nieco ma a doma[kde to hapruje] sa
> pripajam z laptopu[mdk9.2] cez nazdielane pripojenie vo widly XP[lebo
> som nenasiel driver na alcatel usb cable for linux] a eurotel pre XP
> nechce mat pevne dns a tak neviem, je to zamotane

Ano, tato veta je naozaj zamotana (mam A, ak to s tym nieco ma a doma B
cez C lebo D a E nechce F)

> pomohlo by rozbehanie bind'u na laptope?

nie.

You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted,
then used against you.