[linux] Upgrade na MDK 10.0 Community - nepodporuje nVidia grafiku

Radovan Stas radoone na skmi.science.upjs.sk
Středa Březen 24 07:35:12 CET 2004

Uff prezeram konferenciu a nenaslo sa riesenie tagze jedno BFU riesenie
konzola (cierna obrazovka ;-) ) --> prihlasit sa ako root ->mc ->v
subore /etc/X11/XF86Config-4 zmenit nvidia na nv --> service dm restart
a uz hotovo treba dat ovladac co je dodavani s XFree86 a potom nakompilovat
novi zo stranok nvidia. BFU bacha treba mat nainstalovane zdrojaky kernelu a
vypnute X ;-)
        RadOOne
Dňa Ne 7. Marec 2004 12:04 linux na redwood.sk napísal: