[linux] prosba

Matus Horvath Matus.Horvath na zoznam.sk
Středa Březen 24 14:27:12 CET 2004

Wednesday, March 24, 2004, 10:11:15 AM, you wrote:

PS> Dobrý den,
PS> všiml jsem si Vašeho článku o sambě.

PS> Chtěl bych Vás MOC poprosit o pomoc s nastavením.
PS> Vážně už nevím co dělat.

PS> Mám sambu na serveru.
PS> Teď mám OS level nastavený na 34.

PS> Stanice W98 se hlásí do domény bez problémů.
PS> Uživatelé si mohou na svých strojích dělat co chtějí.
PS> A tak to chci i na stanicích W2K a XP, protože mám ukázněné uživatele.

PS> Ale stanice s W2K(XP teď nemám) mají problém. I přesto, že
PS> uživatel na té stanici je ve skupině Administrátors lokálního
PS> stroje, tak při přihlášení do domény tyto práva nemá.

> [...]

Windowsy taketo veci riesia tak, ze sa domenova skupina
da pridat do lokalnej skupiny. Teoreticky by sa to asi
malo robit nejako tak (pridat skupinu DOMENA\Users do
TENTO_POCITAC\Administrators).

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:Matus.Horvath na zoznam.sk