[linux] I-net gw

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Čtvrtek Březen 25 16:53:26 CET 2004

> Chcel by som, aby mohli vsetci uzivatelia na LAN pristupovat
> k i-netu cez linux gw, ktora je pripojena cez dial-up.
> Ale nechcem, aby sa linka dvihala on demand, ale predstava je
> taka, ze uzivatel si nabrowsuje na nejaku stranku na
> linuxovej gw a ta gw po zadani mena a hesla vytoci spojenie.
> Samozrejme, ak bude linka necinna nejaky cas, tak linux ju
> zlozi a opat sa bude treba prihlasit na pripojenie.
> Nieco na sposob proxy+ z wokien.
> Neviete o niecom takom ?

mam na to tool, vlastnej vyroby. tiez to robilo logovanie spojeni do
postgresu,
vyratavanie ceny hovorov, mesacne statistiky, a podobne. uzivatelia mali

login-okno na windowsoch na desktope cez active-desktop, takze aj ked sa

niekto pripojil, ostatni to videli a mohli sa na spojeni "prizivit". :o)
nie je to vo
forme vhodnej pre distribuciu, musel by som to pohladat a pozbierat v
adresari
so zalohou, ale ak nenajdete nic vyhovujuce, podelim sa. php required.