[linux] Disketa a zmena prav pri kopirovani.

Ing. Marek Zima marek.zima na zimas.sk
Pátek Březen 26 10:31:11 CET 2004

Zdravim,

   mam otazocku.
   Mapujem disketu ako vfat. Pri kopirovanie nejakych dat z linuxu na disketu to
vyhodi spravu, ze nemoze zmenit prava na diskete (presnu hlasku si nepamatam,
ale verim, ze viete o com hovorim). To je logicke, pretoze nemoze nastavit
prisutpove prava na FATke.

   Viete mi niekto poradit ako potlacit (vypnut) ten vypis! Ono to neznalych
ludi dost myli a myslia si, ze subory su skopirovane zle ;(

   Pouzivju KDEcko, ale privital by som take globalne riesenie.

Vopred vdaka,

Marek.
----
To mess up a Linux box, you need to work at it;
To mess up your Windows box, you just need to work on it ;)
                                         Scott Granneman.