[linux] Podpora SATA RAID0

Peter Samek samek na upc.uniba.sk
Pátek Březen 26 16:37:26 CET 2004

On Fri, Mar 26, 2004 at 02:01:20PM +0100, Jaroslav =?ISO-8859-2?Q?=A9velta ?= wrote:
> Dobry den.
> Vcera som skusal CD distribuciu Knoppix ver. 3.3 a s lutostou
> som zistil, ze mi nenasiel diskove particie.
>
> Chcel by som vediet, ako to je s podporou SATA RAID
> v Linuxe (hlavne vseobecne - jadro, ale prijmem aj odporucania
> na distribucie). Potrebujem z toho disku bootovat.
>
> Mam dosku MSI K7N2 Delta ILSR (chipset nVIDIA nForce2) na nej
> je Serial-ATA chipset (tusim PDC20376).
> HDD: 2x MAXTOR DiaMaxPLUS 80GB 8MB CACHE SERIAL ATA

Pozeral som web knoppixu aby som skontroloval ake obsahuje baliky.
Bohuzial verzia 3.3 ma len jadro 2.4 rady. Tam je podporovany jediny
SATA chipset (SII3112, aspon pokial viem ja).

V jadrach verzie 2.6 (alebo opatchovana 2.4 patchom libata) je podpora
pre dalsie 4 druhy chipsetov, pricom jeden z nich je aj Promise.

V novej verzii knoppix 3.4 (zatial dostupna iba na vystave CeBit) by
malo byt aj 2.6.3 jadro, takze tam by to uz malo fungovat.

Dufam ze to pomoze.

Peter

--
 Peter Samek