[linux] Xfree - cannot open /dev/psaux

Lukas Stana stana na gjavsnv.edu.sk
Sobota Březen 27 15:56:12 CET 2004

Zdravim,

 uz som tu zase, pomaly sa mi zda myt trapne ale tu aspon dostanem rozumne
odpovede tak sa nehnevajte ze otravujem takymi lamerskymi otazkami. Mal
som na svojom kompe Debian 3.0r2 s kernelom 2.4.18-bf24 a Xfree 4.3 s
nvidia ovladacmi.
vsetko bezalo perfektne az kym som dnes nepreinstaloval kernel na
2.6.4-1.... Najprv odmietlo bezat Xfree, tak som sa pokusila znovu
skompilovat ovladace pre nvidiu ,len mi vyhlasilo  "could not determine
kernel module filename" tak som zmenil driver na vesa, ale ja tak to
neslo. pozrel som do logu a tam som nasiel error ze "could not open device
/dev/psaux ", pricom mam spravne nastavene prava na citanie/zapisovanie do
/dev/psaux. tak som updatoval xfree na 4.4 ale ani tam to nefunguje..
prosim ako mam nastavit xfree aby to konecne bezalo a aby som mohol
skompilovat aj nvidia ovladace.....

dakujem velmi pekne za kazdu odpoved, najviac sa potesim tym kladnym :)

este raz dakujem

Lukas Stana
spolupracovnik PC REVUE
lstana /zavinac/ rup /bodka/ sk
stana /zavinac/ gjavsnv /bodka/ sk
Gymnazium, Spisska Nova Ves, Javorova 16
Cellular: +421 903 519 349