[linux] VYRIESENIE: Obrazkovy editor

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Sobota Březen 27 22:25:14 CET 2004

On Sat, 27 Mar 2004, Michal 'emsy' Adamec wrote:

> => => for i in `find . -name '*.jpg'`; do
> => =>         convert -verbose -quality 85 -rotate ...
> => => done
> => To hej, akurat sa predtym musim pozriet, ktore fajly chcem otocit a kam a
> => potom ich nejak vyselektovat a to budem radsej robit cez to GUI ;)
> Tak som to nakoniec vyriesil tak, ze gqview ma taku ficurku, ze "edit with..."
> a ono to executne nejaky command (napr. gimp, xv, ...) Tak som tam hodil
> "convert -rotate 90 %p %p" resp. "convert -rotate -90 %p %p"  (klavesove
> skratky ctrl+1 ctrl+2) za %p hodi gqview oznacene obrazky ale po jednom

Ked sme pritom mohol by si mi prosim ukazat akym prikazom otocis
_bezstratovo_ JPEG obrazok o 90 stupnov doprava?

Totiz ked som to svojho casu aplikaciou "convert" skusal, vzdy mi tam
hodil nejaku kompresiu/stratovost navyse. :(

--
  _/|   Ondrej Jombik - nepto na php.net - http://nepto.sk - ICQ #122428216
 <_  \  Platon SDG - open source software development - http://platon.sk