[linux] shell account

Peto - www.lentus.sk konfery na lentus.sk
Středa Březen 31 13:43:13 CEST 2004

Vid my mail so SUBJ SSH forwarding.

Potrebujem shell account, kde je:
tcsh
bash
zsh - nemusi, ale potesi
vim [nie vi, joe, pico, emacs]
screen - uz som si zvykol ako na drogu :)
funguje ping, ssh1+2
netstat
grep+zakledne utilz
je povolene outgoing traffic
staci 1MB
Pouzitie: parkrat mesacne SSH_forward+ping_test - t.j. vsetko

Myslel som, ze no problem, ale cez gg som nasiel asi IBA 20 vhodnych
kandidatov.
OK, ved staci aj 1, ale: cca 10-12 neprijimaju new,
ini chcu symbolickych 5-20USD al. card (OK, ale ja to potrebujem co
najskor),
zvysok:
alebo je outgoing blokovany, alebo nefunguju ping, ci ssh, popr. velmo
divne funguju netstat, grep, a pod. zakl. zalezitosti.

Chcem sa preto spytat, ci nemate nejakeho overeneho ISP, kt. to
poskytuje free, resp. by ste mi [hoci len docasne 10-50 dni] nejaky
shell "nedarovali". Traffic = MAX. 0,5-3megabyte/mesiac [4-20kbit na par
hodin mesacne - proste SSH], miesto 1MB, CPU_load=0, poziadavky - co
date :), vid vyssie.

Dakujem pekne ;)

Peto