[linux] SSH forwarding

Plzik Milan mmp na golem.gymzv.sk
Středa Březen 31 14:49:16 CEST 2004

No, mozno pomozem, mozno nie. Skusim napisat, co ma napadlo:
Takze, ak sa z PCA treba dostat na ssh beziace na PCB, mal by byt ssh port
forwardnuty na ten NejakyServer. To sa spravi tusim tak, ze ssh
ja na Nejakyserver -R <nejakyport>:localhost:22. To teda forwardne kazde
pripojenie na ten port na PCB. Potom uz len staci sshcknut sa normalne na
NejakyServer:nejakyport, a ono by sa to mohlo connectnut tam, kam treba.

Treba si dat potom trosku pozor na bezpecnost, lebo ten port na
NejakomServri bude verejne pristupny.

	Milan Plzik