[linux] Mount ramdisku

Ing. Dusan Sovic dusan.sovic na stonline.sk
Středa Březen 31 14:56:14 CEST 2004

Zdravim,
mam linux na jednu disketu. Po starte linuxu sa hned spusti vopred
urceny program. Po ukonceni tohto programu sa system restartne. Nemam
tam pristup k shelu ani k ziadnej konzole.
Potreboval by som namontovat prip. prehliadnut obsah ramdisku co si
tento linux vytvori po starte a ziskat vypis vsetkych obsiahnutych suborov.
Skusal som ramdisk namountovat na loop zariadenie:
/etc/fstab
/ramdisk.rd /mnt/loop auto user,noauto,rw,loop  0 0

mount-nem:
# mount /mnt/loop

problem spociva v tom, ze neviem namontovat ramdisk.
mount chce mat specifikovany typ fs a ked mu specifikujem niejaky
konkretny fs vypise chybu:

# mount -t vfat /ramdisk.rd /mnt/loop -o loop
mount: wrong fs type, bad option, bad superblock on /dev/loop0,
       or too many mounted file systems

Neviete mi poradit ako to namountovat?
dik.