[linux] SSH forwarding

Peto - www.lentus.sk konfery na lentus.sk
Středa Březen 31 17:15:15 CEST 2004

Pre upresnenie zopakujem.
Ani na PCA, ani na PCB sa *neviem* dostat zvonku.
Z PCA aj z PCB sa *viem* dostat vonku.
Ide mi o SSH.connect z PCB na PCA.

Ako to urobit?
IMHO by to malo ist formou ssh z PCx [A aj B] na userF na NS
[nejaky.server.com], kde userF zada nejaky ssh -option a vlastne sa tym
Bcko konektlo cez NS na Acko.

Plzik Milan wrote:

> No, mozno pomozem, mozno nie. Skusim napisat, co ma napadlo:
> Takze, ak sa z PCA treba dostat na ssh beziace na PCB, mal by byt ssh port

z PCB na PCA :), ale je to jedno

> forwardnuty na ten NejakyServer. To sa spravi tusim tak, ze ssh
> ja na Nejakyserver -R <nejakyport>:localhost:22. To teda forwardne kazde
> pripojenie na ten port na PCB. Potom uz len staci sshcknut sa normalne na
> NejakyServer:nejakyport, a ono by sa to mohlo connectnut tam, kam treba.

No, neviem ci sme sa (ci ste ma) porozumeli - vid zaciatok.
Ak ano, podla Vas by malo fungovat toto?:

1. userA na PCA:
#ssh userF na ns
[nejaky.server.niekde[NS]]
[nevadi, ze treba interaktivitu - vtedy tam stale je clovek, kt. dokaze
"natukat" co treba]

2. userB na PCB:
#ssh userF na ns
[to som ja :)]

3. userF na ns (v reali userB - EGO ;)) napise:
#ssh -R 44556:localhost:22

Ano?

Odskusat to mozem az vecer, preto sa teraz uistujem.