[linux] Instalacia MDK 8.2 a spomalenie systemu

Martin Hudec corwin na aeternal.net
Středa Březen 31 17:26:15 CEST 2004

Ahoj,

	ja defaultne konfigurujem particie v poradi:

	/ - root particia
	swap - swap (davam 2 az 3 nasobok RAM)
	/usr - uzivatelske data a home adresare
	/var - logy

Miesto si zvol podla potrieb..

	Na KDE sa mi nezda byt tvoj pocitac dostatocne dimenzovany, ak ti
mozem odporucit, pouzi fluxbox (http://fluxbox.sourceforge.net/), pouzi kludne
development verziu 0.9.8. O fluxboxe je aj pekny clanocek na rootovi
(http://www.root.cz/clanek/2094).

	KDE ma asi vyhodu v Kate editore (docela sikovna vec na vyvoj, podpora
projektov), resp v Quante (dalsi devel editor), o alternativach pod fluxboxom
neviem, snad poradia ini.

	Na diagnostiku by som pouzil top (zobrazi statistiky o vytazeni systemu),
resp. vmstat (prikaz vmstat 5, ktory v patsekundovych intervaloch obnovuje svoje
merania).

	prajem pekny den,
	Martin

--