OT: Re: [linux] wifi - AP & karta & ipsec/stunnel - trosku LONG popis ;)

konf2 na atlas.sk konf2 na atlas.sk
Středa Březen 31 17:34:12 CEST 2004

Zdravim,

som novy v tejto konferencii. V Oktobri 2003 tu odznela debata na tento
Subject spravy.

Zaujala ma tam od Juraja Bednara linka na prednasku o wifi:
ftp://ftp.sh.cvut.cz/OpenWeekend/ow2003/Wireless.avi

Zial, dnes uz tato linka nie je spravna. Moze mi niekto poslat
informaciu, kde by som sa k tomu "Wireless.avi" dostal?

Pripadne, moze mi niekto poslat nejaky iny zmyslupny popis o wifi nieco
ako je kniha Patricka Zandla - "WIFI Prakticky pruvodce" (necital som ju, cital som iba reklamny popis k nej) nieco podobne
v Slovencine/Cestine co je uverejnene free na i-nete?

Vdaka za kazde info
Lolo.