[linux] adsl pppoe

Peto - www.lentus.sk konfery na lentus.sk
Středa Březen 31 19:37:13 CEST 2004

Akurat riesim %SUBJ a na
http://lists.linux.sk/pipermail/linux/2003-September/028322.html
  toto som sa docital:

----------------------
[linux] OT: adsl pppoe
Juraj Bednar linux at lists.linux.sk
Tue, 23 Sep 2003 12:35:52 +0200

Ahoj,
 > chcem sa spytat skusenych, lebo z googlu som nic mudre nezistil.
 >
 > predpokladajme ze mam adsl/ethernet router/bridge. ked ho prepnem do
 > bridge rezimu, a pripojim do sietovky linuxu, bude este potrebne na
 > linuxe rozbehat PPPoE, alebo vybalenie paketov z PPP-cka spravi ten
 > bridge?

treba pppoe, ale je to uplne jednoduche, ja som v debiane len spustil
pppoeconf, on si nasiel koncentrator, spytal sa ma na login, heslo, ...
a to bolo cele. v takomto mode nie si vulnerable na bugy toho routra,
nie si obmedzeny stavovou tabulkou a podobne. Ide to uplne bezproblemov.

  Juraj.

Moj problem spociva v tom, ze mi pppoeconf [debian stable woody] mi
vypisuje "ked dojde progressbar na cca 95%" blabla timeout - nestihnem
precitat a potom, ze sorry, al. nenasiel al. bezi ine ppp.

No, modem je tam a funguje ako router, nie bridge, uz par mesiacov aj s
tymto Debian ako 2nd NAT a 2nd FW ...

Kde by mohol byt zadrhel???

Peter
www.lentus.sk