[linux] ftp klient pre linux - textova grafika

Lubomir Host rajo na Idea.Platon.SK
Neděle Květen 2 15:12:14 CEST 2004

On Sun, May 02, 2004 at 02:54:09PM +0200, Peto - www.lentus.sk wrote:

> autoindent - vim .vimrc a:
> set noautoindent?
> set autoindent off?
> set noautoindent = off?
>
> Vdaka, ale ako zapnem "paste"?
> Totiz celkovo nerozumiem "zapni paste" - xapem, ze mam dat ON nejaku
> fciu, ale paste u mna znamena "vlozenie textu" a tym padom neviem, co si
> myslel :) a budem rad, ked mi to vysvetlis.
> Este raz dik

ked ides pastnut nejaky text, tak este na chvilku vyskoc z vkladacieho
modu a zadaj prikaz pre vim ":set paste", potom stlacis "i", pastnes
text a zadas prikaz ":set nopaste"

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>        ICQ #:  257322664
Platon Software Development Group              http://platon.sk/