[linux] MDK10 Stabilita

lucox lucox na pobox.sk
Neděle Květen 2 19:17:14 CEST 2004

co moze by zle? ... MDK10 :)

ja som mal s tym ine problemy ... ako napriklad pri zapise lila nedal
ziadne moznosti a tak si ho bohvie kde zapisal ... ani to tu nebudem
cele rozpisovat bo fakt to bolo neriesitelne (naviac instalacia sa velmi
napadne zacina win instalacii podobat ... krasny vzhlad a po <> malo
moznosti :)

lucox (www.lucox.tk)