[linux] domenovy kos

Pondělí Květen 3 11:04:14 CEST 2004

On 03.05 09:38, Ing. Miroslav Cabarka wrote:

> Toto robi fetchmail, konfiguracia nie je zlozita.
>
> Ak bezi ako demon, da sa nastavit casovy interval stahovania mailov. Pozna
> vsetky bezne protokoly.

ja len pridam - zisti si aku hlavicku nastavuje provider. Vacsinou to je
X-Envelope-To:, da sa pouzit aj Delivered-To: ale za istych okolnosti
treba tuto hlavicku mazat (ak providerov aj tvoj MTA pouziva tu istu
domenu, moze sa tvojmu MTA zdat ze vsetky maily cyklia a dorucuju dvakrat,
pricom to je v skutocnosti na dvoch miestach).

Nech ta ani nenapadne dorucovat podla To: a Cc: ...
2B|!2B, that's a question!