[linux] Vyber webkamery

Lukas Stana lstana na rup.sk
Pondělí Květen 3 14:04:13 CEST 2004

Zdravim konferu,

  uz mi je to strasne trapne stale sa dookola pytat na tu webkameru (vobec som
ju nerozbehal) a tak som sa rozhodol ze skusim stastie s inou. Preto by som
sa chcel opytat, ktora webkamera (staci aj znacka) ma vynikajucu podporu v
Linuxe. Hlavne nech sa da rozbehat dvoma-troma modulmi a nech poskytuje dobry
obraz (640x480). Moze byt aj znacka Logitech? Je podporovana? Alebo mam
radsej kupit Philips? Uprednostnil by som zelezo do 2000Sk. Dakujem za
odpovede.

LS
--