[linux] Vyber webkamery

KÁČER Daniel Daniel.KACER na assetsoft.sk
Pondělí Květen 3 14:12:13 CEST 2004

ale vsak ked sa opytas uja googla, tak tam musis najst min. 100 sposobov, ako rozbehat web cameru... :)... www.google.org/linux
ja som napriklad rozbehal svoju DV Camera iba pomocou kernel dokumentacie :)

-----Original Message-----
From: linux-admin na lists.linux.sk [mailto:linux-admin na lists.linux.sk]On
Behalf Of Lukas Stana
Sent: Monday, May 03, 2004 2:11 PM
To: Linux mailinglist
Subject: [linux] Vyber webkamery

Zdravim konferu,

  uz mi je to strasne trapne stale sa dookola pytat na tu webkameru (vobec som
ju nerozbehal) a tak som sa rozhodol ze skusim stastie s inou. Preto by som
sa chcel opytat, ktora webkamera (staci aj znacka) ma vynikajucu podporu v
Linuxe. Hlavne nech sa da rozbehat dvoma-troma modulmi a nech poskytuje dobry
obraz (640x480). Moze byt aj znacka Logitech? Je podporovana? Alebo mam
radsej kupit Philips? Uprednostnil by som zelezo do 2000Sk. Dakujem za
odpovede.

LS
--