[linux] napalovanie pod debianom

Patrik Bona bona na hron.fei.tuke.sk
Pondělí Květen 3 16:39:14 CEST 2004

On Sun, May 02, 2004 at 11:49:12PM +0200, PetoR - www.lentus.sk wrote:

> Ci to nebude tym append scsi = ... ci co  v lilo.conf.
Zdravim...

zalezi aj od verzie jadra, v 2.6. uz funguje napalovanie aj bez scsi
emulacie, vtedy cdrecord -scanbus (aspon u mna nevypise nic pouzitelne)
a ked ma scsi emulaciu vypnutu tak v lilo.conf byt nemalo byt
append scsi = ... ak sa nemylim

avsak cdrecord dev=ATAPI mi uz najde aj CD ROMu aj napalovacku...

a co sa xcdroast tyka tak tam sice scanovanie trva dost dlho, ale tiez
to funguje

s pozdravom
--
--- Patrik Bona - student fei tuke - http://www.intrak.sk/~bona/