[linux] BUG - VIM - Slovak Translation

Matus Horvath Matus.Horvath na zoznam.sk
Pondělí Květen 3 23:29:12 CEST 2004

Monday, May 3, 2004, 7:17:13 PM, you wrote:

PM> Ked sme uz pri tom, pridam sa aj ja:), aj ked by to malo ist asi do sk-i18n.
PM> Schvalne, kto si vsimol hrdy napis:

PM> ViM Impreved

PM> po kazdom spusteni slovenskeho ViMu. Alebo je to featura? :)

Ono aj tie apostrofy namiesto dlznov vyzeraju zvlastne.
Citatelnosti to nepridava, skor naopak.

PS: Nechcel by som vyzerat akoze vrtam, velmi si vazim
pracu cloveka co to lokalizoval, sam som uz cosi prekladal
a viem co je to za robotu. Aj ked je v lokalizacii chyba,
je to stale lepsie ako ziadna lokalizacia.

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:Matus.Horvath na zoznam.sk
http://www.elf.stuba.sk/~horvathm