[linux] FAKTY!!! Re: navsteva RMS aj v bratislave?

Milan WWW Pikula www na fornax.sk
Úterý Květen 4 07:07:50 CEST 2004

Ahoj vsetci.

aj ked to tak nevyzera, SKLUG tuto akciu *organizuje*. Tibor, dakujem Ti za
vybavenie priestorov, o ktore som Ta poziadal. Fakty o akcii su nasledovne:

1) priestory: ako som uz vcera telefonicky vravel, berieme Technopol. Kedze
akcia je uz 14., co je buduci tyzden, nemozeme plytvat casom a cakat do
stredy na zazrak. Okrem toho prostredie by malo byt reprezentativne, preto
som do telefonu vravel o aule, ktora ale padla. Takze prosim vsetkych,
PRIESTORY POVAZUJME ZA UZAVRETE. Akcia bude v Technopole.
V tomto zmysle som uz informoval aj hlavneho organizatora akcie a RMS.

2) kontakt: ak chcete/viete pomoct s organizovanim akcie, POSLITE PROSIM MAIL
MNE, www na fornax.sk, alebo na sr na sklug.sk. Mam kontakt na organizatorov, viem
o aktualnom stave a sucasnych problemoch. Skratka a jasne, organizujem tuto
akciu(!!!).

3) financne krytie: ak mate zaujem sponzorovat, fantazii sa medze nekladu. Uz
som oslovil niekolkych potencialnych sponzorov, ktori sa prave rozhoduju.
Dolezite ale je, ze SKLUG peniaze na akciu MA, a ze cast bude kryta z
prostriedkov nadacie, ktora organizuje RMS cestu.

4) prekladatel: musi zvladat preklad RMS prejavu o patentoch, a to v realnom
case. Audiencia by mala byt aj vratane politikov, cize prosim nie nejaky
nadsenec pocitacovec, ale naozaj niekto kto si na to trufa. znova,
KONTAKTUJTE MNA prosim.

5) tlacove vyhlasenie bude podavat SKLUG, a to dnes, len co budem mat
potvrdenu miestnost. Nemozeme si dovolit stracat cas, ktory nemame. Tibor, ak
podas nejake tlacove vyhlasenie, tak laskavo za seba a nie za SKLUG. DOLEZITA
INFORMACIA: PROSIM VSETKYCH, ABY DOTERAJSIE INFORMACIE ESTE
NEPUBLIKOVALI. Chcem podavat informacie vtedy, ked budu jasne a nemenne.

6) demonstracia: ma zmysel, iba ak sa najde dostatocny pocet ucastnikov, inak
to bude fiasko. Osobne si myslim, ze s tym malom casu, ktore je, je lepsie
zorganizovat dobre navstivenu prednasku, ako stredne navstivenu prednasku a
mizernu demonstraciu. Skoda triestit sily.

Zopar dalsich detailov, len pre vasu informaciu. Znova prosim NEPUBLIKOVAT.
Hlavne problemy sucasnej organizacie, po vybaveni priestorov, su

* simultanny preklad (financne utiahnutelny; miestnost pre prekladatelov
 podla iso-niekolko je mozne zabezpecit);

* videoprenos na Kubu, kde ma mat RMS v ten den, kedy je u nas v BA,
prednasku. Mam kontakt na miestnu organizatorku, ked zistim o aky druh
prenosu sa jedna, budem potrebovat dobrovolnika s HW a SW. Zatial nema zmysel
v tomto nic podnikat, pretoze RMS ma vyhranene nazory na to, aky sw je mozne
pri prenosoch pouzit, a takisto kuba bude mat svoje obmedzenia, technicke aj
casove.

* propagacia akcie. V priebehu dna bude k dispozicii tlacove vyhlasenie
SKLUGu, bude treba s nim oslovit co najviac ludi, pretoze termin hori.

Ak chcete pomoct, alebo sa dozvediet o aktualnom stave viac, nevahajte ma
kontaktovat. Dakujem Tiborovi za pekny pokus prebrat organizaciu akcie, no a
samozrejme

> dakujem za precitanie a tesim sa na spolupracu a verim v uspesny
> vysledok.

	Milan

--
Ing. Milan Pikula
Meličkovej 15 A, 841 05 Bratislava, Slovak Republic