[linux] FAKTY!!! Re: navsteva RMS aj v bratislave?

riki phobie na axfr.org
Úterý Květen 4 11:29:13 CEST 2004

> [...]
> akcia je uz 14., co je buduci tyzden, nemozeme plytvat casom a cakat do
> stredy na zazrak. Okrem toho prostredie by malo byt reprezentativne, preto
> som do telefonu vravel o aule, ktora ale padla. Takze prosim vsetkych,
> PRIESTORY POVAZUJME ZA UZAVRETE. Akcia bude v Technopole.
> V tomto zmysle som uz informoval aj hlavneho organizatora akcie a RMS.
>
> 2) kontakt: ak chcete/viete pomoct s organizovanim akcie, POSLITE PROSIM MAIL
> MNE, www na fornax.sk, alebo na sr na sklug.sk. Mam kontakt na organizatorov, viem
> o aktualnom stave a sucasnych problemoch. Skratka a jasne, organizujem tuto

popros prosim teda organizatora nech vo wiki engine updatne tuto stranku
http://kwiki.ffii.org/index.cgi?SwpDemo0405En
kde su uz od soboty linky na podrobnosti o lokalnych akciach okrem
bratislavy a szegedu, pripadne zverejni nejaky link o podrobnostiach
akcie a vybavim to.

> 6) demonstracia: ma zmysel, iba ak sa najde dostatocny pocet ucastnikov, inak
> to bude fiasko. Osobne si myslim, ze s tym malom casu, ktore je, je lepsie
> zorganizovat dobre navstivenu prednasku, ako stredne navstivenu prednasku a
> mizernu demonstraciu. Skoda triestit sily.

nemyslim si ze je problem po prednaske zobrat ucastnikov prednasky na
demonstraciu, po dobre zorganizovanej prednaske nebude problem z
ucastnikmi demonstracie.
v pripade demonstracie mozem pomoct vybavit povolenia.

> * propagacia akcie. V priebehu dna bude k dispozicii tlacove vyhlasenie
> SKLUGu, bude treba s nim oslovit co najviac ludi, pretoze termin hori.

po jeho zverejneni prosim informuj mailing list, mozem skusit zohnat par
poslancov, ale bez tlacoveho vyhlasenia to bude velmi tazke.