[linux] ftp klient pre linux - textova grafika

PetoR - www.lentus.sk konfery na lentus.sk
Úterý Květen 4 12:41:15 CEST 2004

Matus UHLAR - fantomas wrote:

> ncftp2 mi funguje vo fullscreen rezime. Tebe nie? Alebo si pod 'textovou
> grafikou' predstavujes nieco ine? Mas nastaveny znamy typ terminalu?
> (premenna prostredia TERM)

1. textova grafika - predstavujem si nieco typu MC
[aj to od xftp xcem - aby bolo v dvoch oknach]

2. ncftp2 je "najhorsie" open ftp.server.sk - bad login(aj sedi,
anynymous je asi zakazany),
open login na ftp.server.sk - papuluje, ze Unknown host [blbost, pol roka
bezi viac PC a sluzieb z lokalneho bindu a nic nepapuluje aj reversy su OK]

2B.
lftp a gftp funguju OK, ale v commandline a to pre mna (zvyknuty z TC)
nie je - rozne lget, put, get a pod. - casom sa to xcem naucit, avsak
teraz nestiham a ftp potrebujem na pracu (tak stale odbiehavam k TC)

3.
Doteraz som skusal pod scren-om, teraz term=linux a (normalne z tty) a
to iste.

Peto
www.lentus.sk