[linux] FAKTY!!! Re: navsteva RMS aj v bratislave?

Matus Horvath Matus.Horvath na zoznam.sk
Úterý Květen 4 14:29:11 CEST 2004

Hi,

Ako to bude s ucastou na prednaske? Bude sa treba niekde zaregistrovat?

---
Inak tlmocnik: Pracujem part-time v Statnej jazykovej skole,
tak som sa popytal ci nepoznaju nejakeho tlmocnika co zvlada
aj pocitacove terminy. Padli nejake mena, ale na ani jedneho
z nich som nezohnal kontakt :[ ("kedysi tu pracoval XY a bol
dobry, ale netusime co robi teraz ani kde je...").
Budem sa este snazit, dam vediet ak s uspechom.

Ak by bolo bola jednoduchsia poziadavka na "dobreho simultanneho
tlmocnika", mozno by som niekoho dokazal zohnat, ale asi nie za
za lepsich (financnych) podmienok ako keby som jednoducho vybral
nahodneho tlmocnika zo Zlatych stranok... sakra, myslel som
ze budem moct pomoct aj viac ako len snahou :`(((((

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:Matus.Horvath na zoznam.sk
http://www.elf.stuba.sk/~horvathm