[linux] Suborovy server

Juraj Variny jv99737 na decef.elf.stuba.sk
Úterý Květen 4 16:48:13 CEST 2004

Kazdopadne je dobre ked su vsetky data na jednom serveri a
pravidelne sa zalohuju. Ak je na serveri linux -> spolahlivejsie, nizsie
naroky na hardver a udrzbu. Ak chces ten linux mat
pod windowsami vo vmware, tieto vyhody vecsinou
padaju, takze asi radsej cisto wokna.

Asi ti hovorim nieco co uz vies, nie?

Juraj