[linux] DVD image of Linux

Martin Hasicek hasicek na hron.fei.tuke.sk
Středa Květen 5 09:47:13 CEST 2004

Je namna poziadavka, aby som spravil DVD image Linuxu, bud Stable alebo
Testing.

1. ma ich nekto urobene? prehladaval som ftp servre, google a DVD image
nic ... nejaka zmienka o Woody sa nasla ale linka nieje aktualna...

2. Skusal som image vytvorit pomocou jigdo. Momentalne nemam linuxi na
ktorych by som mal 4,5 G volneho miesta. Stiahol som si Winz verziu, a
ta mi zahlasila ze nevie urobyt image vedsi ako 2,(daco) G. Tak som
skusil este namontovat na linuxe cez smbmount disk s Winz a spustit
linux verziu (0.7.0). Problem je ten, ze po prekroceni 2 G hranice to
padlo :(

Je problem v NTFS (Winz XP sp1) ? Ake je najrychlejsie riesenie (dost mi
ide o minimalizaciu casu ktory nad tym stravim) ?

Stiahnut CD images nieje riesenie ... pobehovat s 13-timi CD mi
pripomina casy ked sa od suseda nosili hry na disketach ...

MH