[linux] Richard Stallman: Proti softvérovým patentom

Pavol Lajciak Pavol.Lajciak na fedu.ku.sk
Středa Květen 5 18:26:15 CEST 2004

Ciao.

Mohol by niekto z toho urobit zaznam a previest do mpg alebo ineho
pouzitelneho formatu a zavesit niekde na stiahnutie.
Ja by som tam rad, bol ale... Tak by som si aspon pozrel video.

Myslim, ze takych je nas viac.
A myslim, ze by bola skoda nechat to len tak. Okrem toho to rad
premietnem cez dataprojektor aj studentom. :-)

Paulus