[linux] ftp klient pre linux - textova grafika

PetoR - www.lentus.sk konfery na lentus.sk
Středa Květen 5 20:55:12 CEST 2004

Andrej Hosna wrote:

> Uslo mi... preco vlastne nie mc ?
> A.

1. Vadi mi system disconnect ".." - xcel by som, aby sa nedalo ist
vyssie a bolo treba "dat disconnect" - ci zu prikazom alebo menu.
Ale toto je asi len zvyk.

2. Potrebujem mat background procesy a "graficky" to v MC nejde (inak to
ide?)

3. Podpora prikazov na ftp-remote

4. Mat otvorenych viac servrov naraz a prepinat sa (screen a MC*XY je
dost blbe riesenie)

5. "Neobjavil" som podporu FTP2FTP.

Este asi 3-4 otravne veci [nespomeniem si, ked sedim za XP :|], kt. by
sa dali prezit, ale nevidim dovod (urcite su kvalitne(jsie) alternativy).

Peto

-=x=-
Skontrolované antivírovým programom NOD32
  part000.txt - is OK