[linux] Richard Stallman: Proti softvérovým patentom

PetoR - www.lentus.sk konfery na lentus.sk
Středa Květen 5 21:10:13 CEST 2004

Pavol Lajciak wrote:

> Ciao.
>
> Mohol by niekto z toho urobit zaznam a previest do mpg alebo ineho
> pouzitelneho formatu a zavesit niekde na stiahnutie.
> Ja by som tam rad, bol ale... Tak by som si aspon pozrel video.
>
> Myslim, ze takych je nas viac.
> A myslim, ze by bola skoda nechat to len tak. Okrem toho to rad
> premietnem cez dataprojektor aj studentom. :-)
>
> Paulus

Takyx je nas vela, asi ani ja nebudem mat tu moznost :(.
Najma, ked sa to ma live vysielat na Kubu (?), tak uz len "to spravit" a
  zavesit.

Vopred vdaka

Peter

-=x=-
Skontrolované antivírovým programom NOD32
  part000.txt - is OK