[linux] Re[2]: [linux] Richard Stallman: Proti softvérovým patentom

Matus Horvath Matus.Horvath na zoznam.sk
Středa Květen 5 21:21:15 CEST 2004

Pwls> Pavol Lajciak wrote:

> [...]

Pwls> Takyx je nas vela, asi ani ja nebudem mat tu moznost :(.
Pwls> Najma, ked sa to ma live vysielat na Kubu (?), tak uz len "to spravit" a
Pwls>   zavesit.

Pwls> Vopred vdaka

Bude to asi velky subor, mozem ponuknut miesto na serveri s rychlou linkou.
Nemam ziadnu moznost zabezpecit zaznam, ale ak to niekto nafilmuje a
nebude to mat kam dat, kludne mi napiste.

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:Matus.Horvath na zoznam.sk
http://www.elf.stuba.sk/~horvathm